Chrillo Skrivet 10 December 2006 Rapport Skrivet 10 December 2006 Jag o en kompis delar Steam-account. Jag har fåt hans lösenord och så har jag laddat över Half-Life 2 Episode One till min dator. Men sen hörde jag talas om Garry's Mod och blev mkt intresserad. :) Nu undrar jag: *Måste man ha Half-Life 2 för att kunna installera/köra Gmod, elr kan man de me Episode One oxå? *om det går, Hur installerar man det och var? svara fort tack:P cleisborn@hotmail.com
DOG_Cool Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 Jag o en kompis delar Steam-account. Jag har fåt hans lösenord och så har jag laddat över Half-Life 2 Episode One till min dator. Men sen hörde jag talas om Garry's Mod och blev mkt intresserad. :) Nu undrar jag: *Måste man ha Half-Life 2 för att kunna installera/köra Gmod, elr kan man de me Episode One oxå? *om det går, Hur installerar man det och var? svara fort tack:P cleisborn@hotmail.com det du be höver är: HL2 CSS HL2 DM alltså Half-life 2 Counter - strike source Half-life 2 Death match
Rekommendera inlägg