:Fuskaren: Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 hej jag undrar var man få tag i bilen Zenith (ska lämna in till activity) eller kan man bara köpa den? och om nån har ett tips till Mayhem ska få 500 000 dolalr om nån har tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 10 December 2006 Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 (redigerat) Går det att lämna in Zeniths bil!? Den är väl låst har jag för mig! Redigerat 10 December 2006 av xbox360admire Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 10 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 December 2006 va? Zenith är en bil verkar som du tror det är en persons bil men ja till Chop Shop activity eller vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aff3 Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 på mayhem så kolla vilka vapen du får och vad du får bonus för du kan starta om tills du hittar ngt bra zenith köpte jag för jag hade 104000 när jag gjorde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.