piupau Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag har The sims 2 djurliv o alltid när jag spelar blir det nångång blå ruta. Varför? Först stannar den,sen tänker den(med blå ruta) o sedan kan man spela men det är ingen bild utan bara en blå ruta .. igen. Har nån samma fel?? Kan nå hjälpa mig? Jag kan spela en stund. Just inte ens en minut,igår en halvtimme. :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Ge mig information om ditt Grafikort, RAM och processor och lägg gärna upp en bild hur det ser ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
obi wan knubig Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Ge mig information om ditt Grafikort, RAM och processor och lägg gärna upp en bild hur det ser ut. men hur gör man det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suss44p Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 alltså du kankse fuskat för mkt...då kraschar spelet hela tin, så blev d för mig :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karrys Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Om du har andvänt dig av boolprop och inte stängt av fusket efter du har andvänt det eller innan du stänger av spelet kan spelet krascha! Det är en varning som många borde lyssna till. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Ge mig information om ditt Grafikort, RAM och processor och lägg gärna upp en bild hur det ser ut. Har någon frågat dig något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg