Son Goku Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Jag tycker musik i skolan suger först tycke jag det var jätte bra för då hade vi en jätte bra lärare sen slutade han och vi fick världens uslaste lärare han fick sparken men den som vi har nu är ockå USEL vad tycker ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vi har nästan aldrig musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoshNak Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Tycker musiken är tråkig även fast vi har en bra musik lärare så är det trpkigt gillar inte att spela gittar och sen så blir det betyg på det efter kanske 5 veckor och jag kan inte spela instrument så jag kommer få IG i musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Dom musiklektioner vi har e tråkiga också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag hatar musik,kommer att få IG säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Fast sen när jag börjar på en skola som heter Berzelius eller nåt så får man spela trummor,el-gitarr,bas och mera!det e nog ganska skoj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 :angry: först va musiken bra sen måste vi lära oss t.ex du ska inte tro att det blir sommar :angry: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Hehe..kul! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Musik är roligt! vi får spela bas, gittarr och trummor ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 trummor e skoj äger bäverballe på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) Älskar musik! Håller på att spela med en grupp och vi ska spela "Va nöjd med..."! Redigerat 18 Februari 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Vi får göra en grupp i skolan om vi vill! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.