Hoppa till innehåll

Fuska Är Så N00bigt

Gäst data-typen

Rekommendera inlägg

Gäst data-typen

snart spammar jag ner hela fuska om ni inte bettrar er :evil: . åtminstone 50% av inläggen på nintendo ds forumet är n00b inlägg. kan ingen få i sin skalle att stämningen bilr tråkig här när alla frågar samma sak. det finns bra sidor som t.ex. gamefaqs.com där man kan få svar på frågorna. jag tycker att forumet är menat för diskussion inte frågor. kan ni inte ens söka efter gamla inlägg med svar på era frågor. det får förtjäna hur mycket varningar det vill. leta före du frågar!! :angry: <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lol, "snart spammar jag ner hela fuska om ni inte bettrar er" det är det dummaste jag hört, istället för att whina till oss, kan du väl anmäla de inlägg som är onödiga.

De kanske har sökt redan, men inte hittat sitt svar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moonwall

snart spammar jag ner hela fuska om ni inte bettrar er :evil: . åtminstone 50% av inläggen på nintendo ds forumet är n00b inlägg. kan ingen få i sin skalle att stämningen bilr tråkig här när alla frågar samma sak. det finns bra sidor som t.ex. gamefaqs.com där man kan få svar på frågorna. jag tycker att forumet är menat för diskussion inte frågor. kan ni inte ens söka efter gamla inlägg med svar på era frågor. det får förtjäna hur mycket varningar det vill. leta före du frågar!! :angry:  <_<

snacka om att stämningen blir tråkig av såna här inlägg! Bara en massa n00bs som skriver spamm. så j*vla jobbigt!!! skulle villja göra ett "personligt påhopp" bara för dig nu, men jag hejdar mig eftersom jag riskerar att få en varning.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

snart spammar jag ner hela fuska om ni inte bettrar er :evil: . åtminstone 50% av inläggen på nintendo ds forumet är n00b inlägg. kan ingen få i sin skalle att stämningen bilr tråkig här när alla frågar samma sak. det finns bra sidor som t.ex. gamefaqs.com där man kan få svar på frågorna. jag tycker att forumet är menat för diskussion inte frågor. kan ni inte ens söka efter gamla inlägg med svar på era frågor. det får förtjäna hur mycket varningar det vill. leta före du frågar!! :angry:  <_<

Men asså om du inte trivs hitta nåt annat svensk aktivt spel-forum.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...