0013 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) Det här är till alla som gillar Pokémon.Ni som skriver att Pokémon är larvit, Töntit osv. Skriv inte. :angry: Tycker inte ni att det är dåligt att Sverige inte har mer än 4 långfilmer och inte har sänt många avsnitt? Filmerna i Sverige är: Mewtwo Returns Mewtwo Strikes Back The Power Of One Spell Of The Unown Och detta är alla filmer: Mewtwo Returns Mewtwo Strikes Back The Power Of One Spell Of The Unown Celebi: Voice of the Forest(Pokemon 4-Ever) Pokémon Heroes Jirachi Wish Maker Vistor Of The Space Fissure Och avsnitten visade dom bara Hälften av Apelsinöarna och så började Jotho sen efter 1 4 av Jotho så slutade pokémon(iaf på TV4). Nån mer som tycker det är dåligt. Redigerat 18 Februari 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 pockeon e astöntit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Sa inte 0013 att man inte skulle skriva det? Pokemon ruby/sapphire avsnitten ska börja på tv4 i mars! Jag tycker sj att filmerna är dåliga ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Pokemon sux Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) Det här är till alla som gillar Pokémon.Ni som skriver att Pokémon är larvit, Töntit osv. Skriv inte. :angry: Tycker inte ni att det är dåligt att Sverige inte har mer än 4 långfilmer och inte har sänt många avsnitt? Filmerna i Sverige är: Mewtwo Returns Mewtwo Strikes Back The Power Of One Spell Of The Unown Och detta är alla filmer: Mewtwo Returns Mewtwo Strikes Back The Power Of One Spell Of The Unown Celebi: Voice of the Forest(Pokemon 4-Ever) Pokémon Heroes Jirachi Wish Maker Vistor Of The Space Fissure Och avsnitten visade dom bara Hälften av Apelsinöarna och så började Jotho sen efter 1 4 av Jotho så slutade pokémon(iaf på TV4). Nån mer som tycker det är dåligt. Ja det tycker jag är dåligt men se framemot till i mars då istället! :D :D Redigerat 18 Februari 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Shassen sa inte 0013 (för andra gången.. suck) att man inte skulle skriva nått dåligt om pokemon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Just det en till sen anmälning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 jag tycker avsnitten är bättre än filmerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 håller med dejj 0013! klantigt av tv4! å fler pokemon filmer!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Håller med till 100%. Men Pokémon går ju på Fox Kids också 0013. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 pokemon 4-ever går ju att köpa... annars bryr jag mig inte så mkt, kollade på det förut, kanske skulle göra det nu också, om jag hade varit mer intresserad och inte sovit hela dagarna istället:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 På engelska går det att köpa. Men fox kids sänder bara Kanoto och halva Apelsinöarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.