Gäst Soffan Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Draghon: TIDIGT!!! Rowyn: Alla finns nog att beställa på webhallen.com tror jag :blink: JAg menar pokemon 4-ever lr har den kommit till sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Rowyn: nej de har den itte än...iaf har den itte blivit dubbad... Trunks: de e itte jag som bestämmer när de ska komma :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Rowyn: nej de har den itte än...iaf har den itte blivit dubbad... Trunks: de e itte jag som bestämmer när de ska komma :D ok...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 :P.... Hehe draghon jag vet men jag skulle bara uttrycka min ilska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 DEm har inte dubbat klart Celebi- Vocie of forest eftersom det var nån som gjorde rösten som var skjuk eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 0013, vet du om den ska komma på bio först elle komma på video som Mewtwos återkomst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Jag tror nog På VHS , DVD. SF tror väll att ddet är helt ute. Är det Pokémon in morrn me Drahon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Draghon heter jag :P nej, de kommer bara på lördagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 21 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 F*n. skit. Jaja åh det var första i dag va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Sa inte 0013 att man inte skulle skriva det? Pokemon ruby/sapphire avsnitten ska börja på tv4 i mars! Jag tycker sj att filmerna är dåliga ;P Dom har redan börjat! Själv tycker jag man får tycka vad man vill om Pokemon för jag gillar det ju inte heller men det är olika för alla! Jag gillar endast spelen kan jag säga! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.