Hoppa till innehåll

Ny Xbox 360?


Danne_Hawk

Rekommendera inlägg

Tja! Jag funderar på att skaffa en Xbox 360 :)

Läste på http://www.fz.se/forum/thread.fz?id=9710&page=4 att det skulle komma en ny Xbox 360 (typ lite förbättringar och sådär).

 

Någon som vet nått om det och när den kommer och hur mycket den kommer att kosta? :huh:

 

Annars undrar jag om den vanliga 360:

 

Låter den så mycket när man spelar att man verkligen inte kan koncentrera sig?

När man spelar DVD på den låter den mycket då?

 

Om man inte har en HD-ready TV blir grafiken likadan som på T ex en PS2 då?

 

Rekomenderar ni en trådlös kontroll eller en med sladd?

 

Kan man spela Online gratis? Och det där med nedladdningar av Demos är det också gratis?

 

Tack i Förhand! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

Det kommer ingen ny.. Det släpps förbättringar då och då, men Microsft skyltar inte med det..

 

Den låter, ja. Men när du spelar tänker du inte på det. Ser du på film tänker du inte heller på det, bara i tysta scener kanske..

 

Köper du en trådlös kontroll bör du köpa en laddare till, annars måste du byta batterier då och då.. Trådlös är självklart mer praktist, men det spelar ingen roll egentligen..

 

Man kan inte spela Online gratis. Att ladda ner demos, filmer uppdateringar, chatta osv är däremot gratis

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Skellington

I början hängde den sej ofta. Nu har den ju funnits ett år, så dom flesta nya maskiner bör funka som dom ska :)

 

Tyvär har jag inte spelar på en PS2 Slim, så jag kan inte jämnföra :P

 

Det kostar 500-600 per år att spela online

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Twiztha_MF

vem i h*lvete var det på det där forumet som sa att GoW ser fult ut, det är ju f*n det snyggaste spelet i världshistorien :angry:

 

jag blir inte störd av ljudet och för mig har det aldrig hängt sig och jag skaffade det på release dagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...