Seek&Destroy Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Nintendo har inte såå bra grafik.. förklara vad du menar!!! GC har grym grafik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 inte lika grym som xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seek&Destroy Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 ja men xbox har ju geforce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 och? det e fortfarande bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 spelar ingen roll.... om jag köper en grön troja och den är snygg men du köpte en röd så får du ju skylla dig själv för att du inte köptye en grön tröja, med andra ord: om gc inte har bra grafik kort så får dom skylla sig själv för att dom inte skaffade ett bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hanget Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 precis (jag förresten ps2, som jag tycker e bäst =D), men xbox slår gc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seek&Destroy Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 och? det e fortfarande bättre jja d e ju d ja menar!! hallå?? GEFORCE!! trögfattad lr? men gc har inte dålig grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 och? det e fortfarande bättre jja d e ju d ja menar!! hallå?? GEFORCE!! trögfattad lr? men gc har inte dålig grafik Nog då för att ATI Radeon är bättre än Geforce men men.. :roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seek&Destroy Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 gc har inte radeon.. och inte ps2 heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 Har jag sagt det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Seek&Destroy Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 varför sa du detta då?? Nog då för att ATI Radeon är bättre än Geforce men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 För att det såg ut som om du påstod att GeForce var marknadens bästa grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.