Ozoon Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 För att det såg ut som om du påstod att GeForce var marknadens bästa grafikkort. så är det ju! se bara detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 10 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2003 X-Box kanske har bättre Grafik,men Nintendo har (enligt mig)mer fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 För att det såg ut som om du påstod att GeForce var marknadens bästa grafikkort. så är det ju! se bara detta Glömt bort namnet på ATI Radeon's nya kort men det är bättre än GeForce's nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 För att det såg ut som om du påstod att GeForce var marknadens bästa grafikkort. så är det ju! se bara detta Glömt bort namnet på ATI Radeon's nya kort men det är bättre än GeForce's nya. när man inte har mer argument så glömmer man plötsligt... coh om det finns så lär det inte vara särskilt billigt...(inte för att geforce:t är det men ändå, geforce är det bästa på marknaden(enligt mig men det finns förmodligen ett par miljoner till som håller med)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Men om man har en grym dator och vill ha en konsol så ska man ju *** inte köpa X-box dom släpper ju samma spel som på X-box till pc för att microsoft äger båda två så om man har en **** grym dator ska man köpa Playstation eller Gamecube och av dom 2 reckomenderar jag gamecube Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Nintendo är den mest kända speltillverkaren av alla, ingen annan speltillverkare kan gämföra sig. Nintendo var väl den första speltillverkaren av alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Nintendo är den mest kända speltillverkaren av alla, ingen annan speltillverkare kan gämföra sig. Nintendo var väl den första speltillverkaren av alla? Men Nintendo är ju inte den ända! Det finns ju flera andra data spels tillverare som kanske är dom första fast jag vet inte riktigt men i alla fall tror jag inte att Nintendo är den första för doms första spel kom ju ungefär ut 9991! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Nintendo är den mest kända speltillverkaren av alla, ingen annan speltillverkare kan gämföra sig. Nintendo var väl den första speltillverkaren av alla? nintendo är inte den största speltillverkaren längre... och ingen kan jämföra sig med nintendo, för nintendo tappar fantasin men det gör inte dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Nintendo är den mest kända speltillverkaren av alla, ingen annan speltillverkare kan gämföra sig. Nintendo var väl den första speltillverkaren av alla? nintendo är inte den största speltillverkaren längre... och ingen kan jäföra sig med nintendo, för nintendo tappar fantasin men det gör inte dom andra Ha, Vad menar du? Det är ju Nintendo som alltid haft störst fantasi medans resten inta har nån alls och vad egentligen menar du med jäföra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag tycker att mariospelen har blivit rätt fantasilösa... det bör ju du också tycke, och om du tänker på SMS så kan du ju tänka på skugg mario, något snodd från sonic, en klon(ungefär) som är nästan lika dan, accosierar.....pling* shadow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Föressten! Ni har ju glömt några andra gubbar fårn Nintendo, Som Kirby, Samus och Wario! Har inte dom gjort nåt också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Det är Nintendo som har mest fantasi! Playstation försöker alltid skapa spel som ska se ut som verklighet, medan Nintendo skapar spel med både fantasi och verklighet i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.