robinnydestedt Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 kom igen, det beror på vad man gillar för spel, playstation har ju för lite större och det är inte många spel för barn, det finns de som gillar såna spel, GC har lite mer barn spel eller snarare spel för ALLA och det finns folk som gillar det också! X-box har en j*vla härlig grafik vissa kanske tycker att DET gör spelet bra, förresten speler det f*n heller nån roll om de har köpt ideer eller kommit på själva, det räcker väll med att spelen är bra??? förresten har jag en fråga som inte hör till grejen ritkigt: vad betyder prickarna vid användarnamnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag tror det är om man är on- eller offline, men det är utanför ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Ett bra spel handlar inte om grafik, man kan ha roligt med ett spel utan massa 3D! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Ett bra spel handlar inte om grafik, man kan ha roligt med ett spel utan massa 3D! Det hålle jag med om men jag skulle inte vilja spela på en tvskärm med allför dålig grafik. Man måste tänka på sina ögon. :D lol. Eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 men nintendo har mer spel för yngre barn än dom andra de är rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 För dom är bäst och kommer va det länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Det handlar inte om grafik, utan om spelglädje! Mario Kart till N64 hade ingen grafik som Zelda The Wind Waker eller Metroid Prime, men det var ändå skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Samma med pokemon gul, blå och röd! Dom hade ju dålig grafik men dom var ändå roliga så det är ju själva hur roligt det är som räknas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Precis! För Pokémon till GameBoy är ju bättre än vissa GameCube spel t.om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 det bästa spelet som gjorts är super mario kart,där snackar man spelglädje Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Vad är spel glädje? Jag fattar inte så fort jag spelar så blir jag galen. Ni säger att grafiken inte räknas. Mn om ni ska ha spel glädje måste man ha grafik. Annars är allt svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 Vad är spel glädje? Jag fattar inte så fort jag spelar så blir jag galen. Ni säger att grafiken inte räknas. Mn om ni ska ha spel glädje måste man ha grafik. Annars är allt svart. Ja det är väl klart att man måste ha grfik på spelet men man måste inte ha den bästa grafiken! För jag bryr mej bara så att grafiken är bra nog att spela! Det räcker för mig, Det behöver inte vara som X-Box att det ska ha det bästa med allting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.