Gäst daniel3951 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 hej, jag vill testa att göra pixell program (eller vad det heter) som te x är super mario till gamla nintendo nån slags pixell program nån som vet nån hemsida man kan ladda ner eller prova det gratis? :( tack för hjäpen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Det bästa programmet som finns att pixla i är paint. Zooma in 8xp och börja peta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Det bästa programmet som finns att pixla i är paint. Zooma in 8xp och börja peta! det var ju sk*t jobbigt :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Men ta photoshop om du vill! Ta bort anti-alias så får du pixel. Sedan är det väl inte så svårt att dra en fyrkant med ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Det bästa programmet som finns att pixla i är paint. Zooma in 8xp och börja peta! Det är det enklaste och bästa, tro mig. Jag har vänner som åstakommit stora pixelprojekt i paint. Checka bilderna här på habnet där jag arbetade förut, där är det pixlat i paint. http://www.habnet.nu/img/johannest/roddenbedom.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Det bästa programmet som finns att pixla i är paint. Zooma in 8xp och börja peta! OMG vad snygg :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Lol.Det är inte han som har gjort den jag såg den på en bil hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Lol.Det är inte han som har gjort den jag såg den på en bil hemsida. har han påstått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst daniel3951 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Lol.Det är inte han som har gjort den jag såg den på en bil hemsida. ne men JAG mena att den va snygg bara inte att han gjort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.