Gtakillen Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 vet någon hur man klonar på crystal?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 nej :P därför man inte kan klona på crystal :P hahahah hur kan man bara säja någont såmt där :D va gött Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 man kan klona på crystal och om du inte vet skriv inte!!!!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 men man kan inte klona på crystal.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 man kan visst klona jag har gjort det fast det är på min dator i min riktiga lägenhet. gör som på guld och silver så funkar det man måste göra det flera gånger för att dte ska funka P.S man kan inte klona starters Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manikku Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jo det går att klona, jag minns inte hur man gjorde men det står väl bland Crystal-fusken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Jag har gjort det flera ggr, Men en box där blev jättekonstig en gång. Mm, Ja kolla i fusken. P.S Varför skriver du inte i GBC när man har sagt till dig mer än 1000 ggr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 jag vet hur man gör tittade på fusk arkiven!! tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 hehe ja box 8 brukar bil hel cp när jag klonar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Jag har gjort det flera ggr, Men en box där blev jättekonstig en gång. Mm, Ja kolla i fusken. P.S Varför skriver du inte i GBC när man har sagt till dig mer än 1000 ggr? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Kameo: Varför kopierade du min text? o.Ô Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg