neVah Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Hur mkt kostar det att ringa till Blizzard? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Säkert 120kr i minuten :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Inte så mkt väl? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Gratis Sweden: 0200 897073 (free) Läs på blizzards hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 (redigerat) full länk tack, och jag menade till wow-"kundtjänst". Har blivit hackad, och dem har deletat min 60 hunter, så ja vill ändra secret question och få tillbaks gubben. Har skickat email, dem har directat mej till in-game GM. Snackat med GM, dem har directat mej till en annan epost. Har skickat till den, inte fått svar än, så ja tänkte ringa dem istället. Men frågan är nu, är det gratis att ringa till WoW-"kundtjänst"? EDIT nvm, ja hittade det ^^ Redigerat 16 December 2006 av Quaked_Ess Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Kundtjänst ja, men jag tror inte det är gratis och ringa till supporten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg