OmenChild Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Har nyss köpt NFSC (Need for speed carbon) funlar perfect tills jag har klarat en bana då kraschar det.. Vad kan jag göra för att förhindra det? :( :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrath Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Kolla om det finns patchar eller nåt... Sen också, vad har du för komponenter i burken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Har du en Dual Core processor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Ja PoisoN. Men det är lungt nu hittade problemet det var för att jag använde en trainer.. hehe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Okej :P Om det händer att det laggar fast och krashar under spelet, så är det pga. din Dual Core. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Planer Skrivet 31 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2007 ja men det kan det göra än då men inte så ofta.. PS: guns n roses rules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.