Gäst Gyoni Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Skrivet 18 Februari 2004 Hej. jag behöver hjälp med links awakening. jag är inne i key cavern och behöver ha tredje nyckeln för att komma till bossen. nycklarna har jag hittat i en kista och en fick jag när jag dödade alla bomber i ett av rummen. den tredje tror jag att jag ska få i ett rum med två fåglar som försvinner när man närmar sig dem och så dyker de upp igen, där finns också degklumpar som delar på sig. är det någon som vet hur man ska gå till väga för att få den tredje nyckeln?
Chihuahua Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Skrivet 18 Februari 2004 Hm minns inte riktigt, men de där fåglarna är lätta att ta död på. Stå en bit ifrån dem och kasta en bomb mot dem. De försvinner bara om du är för nära, inte en bomb. Kasta en eller två till så är de döda. Men exakt var nyckeln finns vet jag inte... Om jag är rätt på det nu, så ska du kunna hitta en väg genom en vägg nånstans. Men jag minns faktiskt inte riktigt...
Gäst Gyoni Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Skrivet 18 Februari 2004 Okej, ja att de dör av bomber det vet jag, det är just det att jag behöver hjälp med den sista nyckeln.. En vägg genom en vägg, är det där stenplattor ligger i ett mönster av en pil? Där har jag isf redan varit och hämtat nyckeln.
Chihuahua Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Skrivet 18 Februari 2004 Jo där finns en nyckel om du går upp, vänster, bombar en vägg till vänster och döda bombfigurerna. Men tyvärr minns jag inte... brukar inte spela så mycket längre...
Gäst Gyoni Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Skrivet 18 Februari 2004 Okej, men som sagt så var det den nyckel jag tagit. det fattas fortfarande en nyckel...men tack ändå
Rekommendera inlägg