Gäst flio3 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Jah måste få veta!!!! När kommer man ut i staden så man kan shoppa grejer, BMX:a o sånt där?? :cry: Jag skulle va tacksam om nån kunde berätta!! jag har bara klarat av typ 6 % av spelet så ni vet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zippis Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) Jah måste få veta!!!! När kommer man ut i staden så man kan shoppa grejer, BMX:a o sånt där?? :cry: Jag skulle va tacksam om nån kunde berätta!! jag har bara klarat av typ 6 % av spelet så ni vet! När du har klarat vhapter one så öppnas gridarna <_<Så du har inte så lång kvar jag har för mig att dom öppnas vid ca 10 % men det kanske var mindre :P jag har 13 % nu och nu har jag vart i stan ett tag Redigerat 26 December 2006 av zippis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst flio3 Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 tack för tipset, men efter jag hade ställt frågan så spelade ja en hel del så nu är jag nått på 47 %! i spelet, men tack endå!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zippis Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 (redigerat) Jah måste få veta!!!! När kommer man ut i staden så man kan shoppa grejer, BMX:a o sånt där?? :cry: Jag skulle va tacksam om nån kunde berätta!! jag har bara klarat av typ 6 % av spelet så ni vet! Np men du kan du kanske hjälpa mig med orden på level 4 på engelska jag klarar inte det <_< Redigerat 26 December 2006 av zippis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JehovaZ Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Sha! Har kommit ca.26 % på spelet.. Men klarar f*n inte den Nerd Utmaningen där man ska slå han på nått Sumo spel.. Nån som har något bra förslag på hur man kan göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ganton Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 tack för tipset, men efter jag hade ställt frågan så spelade ja en hel del så nu är jag nått på 47 %! i spelet, men tack endå!!! :cool: kolla på gamewinners! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg