VildaTilda Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) Här har jag lite koder till alla som har The Sims 2.:D få fram fuskrutan = ctrl+shift+c motherlode = 50000 simdaler help = visar alla fusk..obs! på engelska visas det intprop censorgridsize 0 = tar bort rutorna när dom badar (skriv in samma kod om du vill ha tillbaks rutorna) Skriv in BoolProp TestingCheatsEnabled True när du är på kvarteret,gå in på en familj.Sen trycker man in shift och trycker på tex brevlådan och då kommer det upp en massa alternativ. För mer klädesplagg: Skriv in boolProp testingcheatsenabled true när du är på kvarteret.Tryck på "skapa familj" Tryck på "ny sim" .Tryck in shift+N.Sen kommer det upp en ruta i hörnet.Det är inget att bry sig om.Men om man tycker att den är irriterande så är det bara att klicka bort den.Nu finns det en massa nya kläder+frisyrer mm. Om ni vill ha flera bilder så kan ni skriva till mig. Ha det bra // Mathilda :P Redigerat 19 December 2006 av VildaTilda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Posta dem som fusk nästa gång, dessutom, tycker jag du borde läsa reglerna... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Vill du lägga in fusk, så gör det på fuska.se, inte i forumet. Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg