oddy Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Någon som har en ds förpackning kvar. Då är det enda jag vill att ni gör ät att mäta den och skicka måtten till mej. Vill se ifall det kanske ligger en ds i julklapps högen. Vill ha mått på både en vanlig och Lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 haha den var bra XD men visst jag kan mäta min kartong... :D Original DS: Längd = 22 cm Bredd = 14,5 cm Djup = 7 cm OBS! Ca. mått :) skiljer på några millimeter kanske :P Har tyvärr ingen LITE :( någon annan får svara på den ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Tackar man tackar. Behöver bara lite mått nudå bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Jag har DS Lite förpackingen kvar, ska bara mäta den. Skriver sen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 hoppas du får mario 64 OKså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Ha ha, lol Jag har Lite, men jag säger inte måtten, ha ha haa Man ska aldrig pilla på julklappar, utom på de stora. Jättestora. Titta åt höger, så långt bort du kan. Sedan kollar du år vänster, så långt bort du kan. Om julkappen inte får plats mellan dessa grova mått, så är det troligen det du önskade dig. Et så stort objekt kan ju inte vara så många saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 okej vad du var schysst da... som om du aldrig har pillat på dina julklappar :P jag lovar att du har gjort det nån jul åtminstone :D jag har gjort det iaf ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg