JanazTheOne Skrivet 19 December 2006 Rapport Skrivet 19 December 2006 som ämneberskrivning säger finns det? Citera
KillZone95 Skrivet 19 December 2006 Rapport Skrivet 19 December 2006 nae skulle inte tro de. men e inte säker de bruka ju inte va de på onlinespel Citera
maaakus Skrivet 19 December 2006 Rapport Skrivet 19 December 2006 Ibland släpper de vissa dagar som man kan få prova på guild wars, ofta vid premiärer för nya spel. Om du känner någon som har special editionen (vilket jag har, spelet menar jag då) av guild wars (vet inte om det finns till faction och nightfall men till det första finns det iallafall) så får man med en sak som gör att en kompis kan prova på spelet i 14 dagar eller i 10 timmar (det som går först ut) gratis. :gitarr: Citera
Kraver Skrivet 19 December 2006 Rapport Skrivet 19 December 2006 När man köper ett gw spel så får man ett "Buddy-pass" som man kan ge till sin/sina kompisar. Som jag har tex till Nightfall och till Prophecies/Faction (i ett) som ingen har använt... Du kan få köpa om du vill :P Citera
hades_932 Skrivet 19 December 2006 Rapport Skrivet 19 December 2006 Ibland släpper de vissa dagar som man kan få prova på guild wars, ofta vid premiärer för nya spel. Om du känner någon som har special editionen (vilket jag har, spelet menar jag då) av guild wars (vet inte om det finns till faction och nightfall men till det första finns det iallafall) så får man med en sak som gör att en kompis kan prova på spelet i 14 dagar eller i 10 timmar (det som går först ut) gratis. :gitarr: WTF!?Jag köpte special edition och fick inget sånt... Aja, skulle tror att det enda som var gratis till GW var nog en beta som man kunde ladda ner innan det kom ut... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.