Gäst Soffan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Hej jag undrar om det är värt att köpa? Jag gillar star wars och har jedi knight 2 och 3 och undrar om kotor är någoting för mig! Svara Snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 köp det är ett väldigt roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) okej men vad gör man? Redigerat 18 Februari 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 man väljer en gubbe åsså går man runt med svärd,pistoler eller lasersvärd och dödar fiender sen så har man 2 medhjälpare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag tycker att det är hel klart prisvärt.. Jag tycker att du läsa denna recensionen : http://www.fragzone.se/view.php?id=13433 Jag håller med den till 100% I början tyckte jag att det var lite konstigt i och med att spelet pausas upp när man ser en fiende, sen får man välja mellan olika attacker som man vill döda denna på. Men man vänjer sig och allt eftersom börjar man tycka om det! Allt uppgraderas när man har dödat ett antal fienden. Självklart får du välja vad du vill att din gubbe ska bli bättre på. Om du inte vet kan du ta "Auto level up" då uppdateras den automatiskt. Som sagt man kan bara spela med 3 "gubbar" åt gången. Men man har fler att välja mellan, man tar dom gubbarna som är bäst för uppdraget, en del är bra på att smyga, andra på att ta sig in i datorer och så vidare. Man behöver inte spela med alla jag brukar mest spela med jedi riddarna. ( i början av spelet kan man inte vara jedi..) Alla gubbar uppgraderas även om man inte spelar med dom. På flera ställen har jag läst att man kan klämma ut ca 50 timmar från det. Plus det dubbla för man kan välja två olika vägar att gå, antingen den ljusa (goda) eller den mörka (onda) sidan. Det finns en väldigt många sidouppdrag som förlänger spelet. Storyn är väldigt "gripande", bra.. Den påverkas beronde på vilka sida man väljer. Fast detta är inte ett spel för alla, det är många demos, och mycket prat. Men jag tycker fortfarande att det är jätte kul. Grafiken är okej, om man har ett bra grafikkort.. Ett minus är att det inte är ett multiplayer spel. Oj detta blev hel hel recension. Får se om någon orkar läsa allt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Jag tycker att det är hel klart prisvärt.. Jag tycker att du läsa denna recensionen : http://www.fragzone.se/view.php?id=13433 Jag håller med den till 100% I början tyckte jag att det var lite konstigt i och med att spelet pausas upp när man ser en fiende, sen får man välja mellan olika attacker som man vill döda denna på. Men man vänjer sig och allt eftersom börjar man tycka om det! Allt uppgraderas när man har dödat ett antal fienden. Självklart får du välja vad du vill att din gubbe ska bli bättre på. Om du inte vet kan du ta "Auto level up" då uppdateras den automatiskt. Som sagt man kan bara spela med 3 "gubbar" åt gången. Men man har fler att välja mellan, man tar dom gubbarna som är bäst för uppdraget, en del är bra på att smyga, andra på att ta sig in i datorer och så vidare. Man behöver inte spela med alla jag brukar mest spela med jedi riddarna. ( i början av spelet kan man inte vara jedi..) Alla gubbar uppgraderas även om man inte spelar med dom. På flera ställen har jag läst att man kan klämma ut ca 50 timmar från det. Plus det dubbla för man kan välja två olika vägar att gå, antingen den ljusa (goda) eller den mörka (onda) sidan. Det finns en väldigt många sidouppdrag som förlänger spelet. Storyn är väldigt "gripande", bra.. Den påverkas beronde på vilka sida man väljer. Fast detta är inte ett spel för alla, det är många demos, och mycket prat. Men jag tycker fortfarande att det är jätte kul. Grafiken är okej, om man har ett bra grafikkort.. Ett minus är att det inte är ett multiplayer spel. Oj detta blev hel hel recension. Får se om någon orkar läsa allt :P Tack så mycket för din förklaring till spelet! :D Få se om jag köper det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 jag har klarat det och det är bra spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Det är ett av dom bästa rollspel som finns, och jag skojar inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 har nästan klarat spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag har klarat spelet och tycker att ni ska köra det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag startar ingen ny tråd för denna frågan.. Han/hon har redan fått svar på rubriken.. Men jag såg att det är många som har klarat spelet här.. Så ifall nån tittar in så kan dom väl svara på min fråga.. På vilken planet hittar man den sista Jedi riddaren? Inte Bastila eller Juhani.. Det finns väl en till? Vart hittar man honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 aha jolle han hittar man i kashyyk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.