Hoppa till innehåll

Knights Of The Old Republic

Gäst Soffan

Rekommendera inlägg

Jag tycker att det är hel klart prisvärt.. Jag tycker att du läsa denna recensionen : http://www.fragzone.se/view.php?id=13433

Jag håller med den till 100%

I början tyckte jag att det var lite konstigt i och med att spelet pausas upp när man ser en fiende, sen får man välja mellan olika attacker som man vill döda denna på. Men man vänjer sig och allt eftersom börjar man tycka om det! Allt uppgraderas när man har dödat ett antal fienden. Självklart får du välja vad du vill att din gubbe ska bli bättre på. Om du inte vet kan du ta "Auto level up" då uppdateras den automatiskt. Som sagt man kan bara spela med 3 "gubbar" åt gången. Men man har fler att välja mellan, man tar dom gubbarna som är bäst för uppdraget, en del är bra på att smyga, andra på att ta sig in i datorer och så vidare. Man behöver inte spela med alla jag brukar mest spela med jedi riddarna. ( i början av spelet kan man inte vara jedi..) Alla gubbar uppgraderas även om man inte spelar med dom.

På flera ställen har jag läst att man kan klämma ut ca 50 timmar från det. Plus det dubbla för man kan välja två olika vägar att gå, antingen den ljusa (goda) eller den mörka (onda) sidan.

Det finns en väldigt många sidouppdrag som förlänger spelet.

Storyn är väldigt "gripande", bra.. Den påverkas beronde på vilka sida man väljer.

Fast detta är inte ett spel för alla, det är många demos, och mycket prat.

Men jag tycker fortfarande att det är jätte kul.

Grafiken är okej, om man har ett bra grafikkort..

Ett minus är att det inte är ett multiplayer spel.

Oj detta blev hel hel recension. Får se om någon orkar läsa allt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är hel klart prisvärt.. Jag tycker att du läsa denna recensionen : http://www.fragzone.se/view.php?id=13433

Jag håller med den till 100%

I början tyckte jag att det var lite konstigt i och med att spelet pausas upp när man ser en fiende, sen får man välja mellan olika attacker som man vill döda denna på. Men man vänjer sig och allt eftersom börjar man tycka om det! Allt uppgraderas när man har dödat ett antal fienden. Självklart får du välja vad du vill att din gubbe ska bli bättre på. Om du inte vet kan du ta "Auto level up" då uppdateras den automatiskt. Som sagt man kan bara spela med 3 "gubbar" åt gången. Men man har fler att välja mellan, man tar dom gubbarna som är bäst för uppdraget, en del är bra på att smyga, andra på att ta sig in i datorer och så vidare. Man behöver inte spela med alla jag brukar mest spela med jedi riddarna. ( i början av spelet kan man inte vara jedi..) Alla gubbar uppgraderas även om man inte spelar med dom.

På flera ställen har jag läst att man kan klämma ut ca 50 timmar från det. Plus det dubbla för man kan välja två olika vägar att gå, antingen den ljusa (goda) eller den mörka (onda) sidan.

Det finns en väldigt många sidouppdrag som förlänger spelet.

Storyn är väldigt "gripande", bra.. Den påverkas beronde på vilka sida man väljer.

Fast detta är inte ett spel för alla, det är många demos, och mycket prat.

Men jag tycker fortfarande att det är jätte kul.

Grafiken är okej, om man har ett bra grafikkort..

Ett minus är att det inte är ett multiplayer spel.

Oj detta blev hel hel recension. Får se om någon orkar läsa allt :P

Tack så mycket för din förklaring till spelet! :D

Få se om jag köper det!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag startar ingen ny tråd för denna frågan.. Han/hon har redan fått svar på rubriken.. Men jag såg att det är många som har klarat spelet här.. Så ifall nån tittar in så kan dom väl svara på min fråga..

På vilken planet hittar man den sista Jedi riddaren? Inte Bastila eller Juhani.. Det finns väl en till? Vart hittar man honom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...