Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag kan inte lägga till bokmärken på psp:n. Det står hela tiden "Save failed (80010002)". Har formaterat minnet på alla två sätt (via datorn och psp:n). Har kontaktat Sony men deras hjälp är till ingen nytta. Minnet är från SanDisk och är på 1GB. Sonys 32Mb-minne funkar perffekt men inte det från SanDisk. Någon som kan hjälpa mig??? Är det ingen som vet??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Prova ortet på en kompis/någon annans PSP och se om det funkar, om det funkar, så är det fel å din PSP eller liknande, om det inte funkar, fel på minneskortet. då är det bara att byta det där du köpte det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 inte redigt intryckt kanske Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 vad innebär bokmärken ??( på psp:t ofc) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Du kan spara en webbadress så du slipper skriva i den hela tiden. Min kompis har samma minne och har samma problem också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Du kan spara en webbadress så du slipper skriva i den hela tiden. Min kompis har samma minne och har samma problem också. kk har också en sandisk men 2 gb och den fungerar fin fint. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Har han testat att lägga till bokmärken? Eller ladda ner demos via psp:n? Det är då meddelandet kommmer för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg