Shadowbeing Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 ...och nu har man blivit till den otroligt störande vargen igen, som jag trodde jag skulle slippa spela något mer med... fast det är inte det som är grejen... Det här kanske låter lite rörligt.... men jag vet f*n inte vart slottet som Zelda är i ligger... :angry: Det borde vara utmärkt på kartan, men nej..... Alltså, jag pallar inte att spela 5 sekunder till med vargen... så, vart ligger det där ********** ***** ****slottet? :evil: Nu när man har blivit av med de 3 mörka skuggorna så känns det som om man ska vara vargen resten av spelet... fast det skulle Zelda ändra på.... Det kanske är lite lättare att beskriva positionen på kartan... :cry: ( :meddum: ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 I början tyckte man ju vargen var lite kul. Men när man får göra så otroligt tråkiga saker och ha irriterande svart "regn" så kan jag inte låta bli att hata varg link :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) I början tyckte man ju vargen var lite kul. Men när man får göra så otroligt tråkiga saker och ha irriterande svart "regn" så kan jag inte låta bli att hata varg link :) Det var en lättnad att ha alla 3 fused shadows.... Men sedan kom den där Fantus eller vad han heter och startar om allt från början... Det är bara inte roligt att spela som en varg just vid det här tillfället... EDIT: Nu är jag i Sacred Groove och bara dödar en massa skelettgubbar... Vad är det man ska göra? söka upp den andra vargen? Redigerat 19 December 2006 av Toad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 I Sacred Grove kommer du att få syn på nån som liknar "Skull Kid" från Majoras Mask, du ska jaga honom och attackera han, använd L-Target och A. Efter varje gång du slagit han så kommer han att springa iväg nån annanstans och du ska fortsätta jaga och slå han tills han ger sej. Då kommer en ny väg öppnas,sen ska du guida nåra vakter till deras plats. För att få dom till deras plats så går du: vänster,ner,höger,höger,upp,vänster,upp,upp,vänster,ner,ner,upp,upp,höger,ner. Då borde dom stå på sina platser och låta dej passera och ta Master Sword. När du tar Master Sword blir du till människa och så får du tillgång till att byta till varg och människa när du vill förutom när du är nära andra människor. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 20 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 I Sacred Grove kommer du att få syn på nån som liknar "Skull Kid" från Majoras Mask, du ska jaga honom och attackera han, använd L-Target och A. Efter varje gång du slagit han så kommer han att springa iväg nån annanstans och du ska fortsätta jaga och slå han tills han ger sej. Då kommer en ny väg öppnas,sen ska du guida nåra vakter till deras plats. För att få dom till deras plats så går du: vänster,ner,höger,höger,upp,vänster,upp,upp,vänster,ner,ner,upp,upp,höger,ner. Då borde dom stå på sina platser och låta dej passera och ta Master Sword. När du tar Master Sword blir du till människa och så får du tillgång till att byta till varg och människa när du vill förutom när du är nära andra människor. ;) Tack tack, men jag klarade det där igår ;)Ska göra lite sidouppdrag nu nu när jag kan växla mellan människa och varg och warpa hit och dit... Känns mkt bättre nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
trollet66 Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 I Sacred Grove kommer du att få syn på nån som liknar "Skull Kid" från Majoras Mask, du ska jaga honom och attackera han, använd L-Target och A. Efter varje gång du slagit han så kommer han att springa iväg nån annanstans och du ska fortsätta jaga och slå han tills han ger sej. Då kommer en ny väg öppnas,sen ska du guida nåra vakter till deras plats. För att få dom till deras plats så går du: vänster,ner,höger,höger,upp,vänster,upp,upp,vänster,ner,ner,upp,upp,höger,ner. Då borde dom stå på sina platser och låta dej passera och ta Master Sword. När du tar Master Sword blir du till människa och så får du tillgång till att byta till varg och människa när du vill förutom när du är nära andra människor. ;) hur klarade du grodan i laked temple ????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
EtsukoSama Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Ja kommer inte riktigt ihåg vikken ordnig det är men iaf... Grodan har typ bäbisar på ryggen som den skakar av, döda dom... Sen hoppar grodan och föröker landa på dej, akta dig annars blir du mosad :P Som sagt så aktar du dej, och sen går du till grodans mun och hugger den i tungan ^^, Lycka till Redigerat 29 December 2006 av the_unforgiven Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg