Datormaskin Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 jag har sett att vissa personer har ranker som ingen annan en dom har hur skaffar man det? Gör admin den ranken eller hur då? tex dolphin har ranken "karamellkungen hur får man sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) Man köper den från äffären för 30.000 FM f*n vad snabbt jag svarade xD Redigerat 19 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Datormaskin Skrivet 19 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 tack för svaret :) jag har undrat det längeeeeee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Varsågod, det är bara att börja samla FM xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Varsågod, det är bara att börja samla FM xD Mmm... fast hur länge samlade Dolphin igenkligen. Andra som e lite mer uppenbart som till exempel Raptoc han har ju helt klart på nåt sett buggat till sig fm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Varsågod, det är bara att börja samla FM xD Extralänken. ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Håller med, extralänken är ett mycket lättare sätt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Varsågod, det är bara att börja samla FM xD Raptoc har smsat in <_< det är därför han har en jämn summa FM på banken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag tror inte att någon av användarna med högre summor FM buggat fram de. Ta till exempel Oden, som vunnit vid Lotteriet hur många gånger som helst. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Varsågod, det är bara att börja samla FM xD Då, måste han vara rik i verkligheten också. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 PoisoN, det tog 11 sekunder för dig att svara när han precis gjort tråden! Det måste f*n vara rekord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Varsågod, det är bara att börja samla FM xD Nej, det finns en trevlig SMS-bugg. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.