Puttfis Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Jag e Så j*vla :evil: Arg På Inferno Scorpion det e svårt att döda han ifall man kommer in i hans spear spin hur gjör man när man ska avoida hans attacker ska man bara hålla L-Knappen och trycka på a när han gjör Get Over Here och spinnen?! Hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 vilket spel?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Puttfis Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Jag e Så j*vla :evil: Arg På Inferno Scorpion det e svårt att döda han ifall man kommer in i hans spear spin hur gjör man när man ska avoida hans attacker ska man bara hålla L-Knappen och trycka på a när han gjör Get Over Here och spinnen?! Hjälp mig O_O Va Det jag Som Skrev Det där att man bhehöver jälp :huh: :huh: jag är förvånad <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg