Jonte93 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Hur använder man hiss till The Sims 2? Jag kan köpa en hiss men inte åka upp i den. Jag har The Sims 2 Arbetsliv, behöver man något annat The Sims? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Hur använder man hiss till The Sims 2? Jag kan köpa en hiss men inte åka upp i den. Jag har The Sims 2 Arbetsliv, behöver man något annat The Sims? ja, du behöver ju the sims 2 (orginal spelet) för att spela det också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag tror nog att han har det, men om du köper en vanlig hiss och går upp på övervåningen och sättter en till hiss över den så ska det funka :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JenniE Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Men om du vill åka till neder våningen och du är på övervåningen ska du trycka på hissen som är en våning ner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fogity Skrivet 30 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2007 Den hissen som inte har en dörr använder man om man vill hoppa över en våning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg