Hoppa till innehåll

The Legend Of Zelda: Twilight Princess


Shadowbeing
 Dela

Rekommendera inlägg

Det ser ut som ett fjärde tempel....''Har dock inte kommit så långt i templet...

 

Det senaste jag gjorde var att jag gick in i ett rum, fick syn på 4 spöken... dödade en av dem och dessa andra 3 spöken försvann....

 

Av den dörr jag kom ifrån, dvs syd... Det finns en dörr till höger... Om jag går in där så kräver nästa rum en nyckel...

 

Den slags port som ligger åt norr... ser inte ut som de andra dörrarna, men den dörren finns det varken en nyckel till, och går inte att öppna...

 

Det rummet som ligger åt vänster verkar vara ett ganska klurigt ett... Kommer man in och kollar rakt fram så är det bara en massa kvicksand.... och det ser ut som en stor lampa som hänger 2 meter över självaste kvicksands-hålet... Åt höger finns det en lien väh också... som går upp lite åt vänster.... Där finns en skattskista med 20 rupeer... Bredvid den, åt vänster finns det något som ser ut som ett fyrkantigt galler som man tydligen kan dra i... Den rör sig dock inte det minsta lilla när man drar i den... Har skiftat ganska mycket mellan varglink och Link i det här templet, antar att det är det man måste göra...

 

Hoppas nån kan lösningen ;) Har tagit ganska många självmord för att pröva nya saker....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...