Baf2 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 kommer få en PSP i julklapp har sett när dom köpte en. :cool: :cool: :cool: men kan man surfa på den gratis??? kan man spela online??? ungefär hur mkt kostar ett 1GB minneskort??? tacksam för svar::: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 1337 Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 kommer få en PSP i julklapp har sett när dom köpte en. :cool: :cool: :cool: men kan man surfa på den gratis??? kan man spela online??? ungefär hur mkt kostar ett 1GB minneskort??? tacksam för svar::: :gitarr: 1. ja, om du har trådlöst internet ! 2. ja, om spelet stöder sånt 3. beror på vilket märke och affär men annars runt 400-500 kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Sandisks 1 GB minne som man kan köpa på webhallen kostar 350 om jag inte minns fel :) Får du ngt spel till då? :) Base Pack antar jag eftersom du undrar vart man kunde köpa 1 GB's minneskort? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baf2 Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Sandisks 1 GB minne som man kan köpa på webhallen kostar 350 om jag inte minns fel :) Får du ngt spel till då? :) Base Pack antar jag eftersom du undrar vart man kunde köpa 1 GB's minneskort? :) japp det är base pack!!! för att jag tror väl inte att dom köper det dyraste. Men spel kanske jag får med vice city stonies Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg