Baf2 Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 kommer få en PSP i julklapp har sett när dom köpte en. :cool: :cool: :cool: men kan man surfa på den gratis??? kan man spela online??? ungefär hur mkt kostar ett 1GB minneskort??? tacksam för svar::: :gitarr:
Gäst 1337 Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 kommer få en PSP i julklapp har sett när dom köpte en. :cool: :cool: :cool: men kan man surfa på den gratis??? kan man spela online??? ungefär hur mkt kostar ett 1GB minneskort??? tacksam för svar::: :gitarr: 1. ja, om du har trådlöst internet ! 2. ja, om spelet stöder sånt 3. beror på vilket märke och affär men annars runt 400-500 kr
Gäst Shuriken Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 Sandisks 1 GB minne som man kan köpa på webhallen kostar 350 om jag inte minns fel :) Får du ngt spel till då? :) Base Pack antar jag eftersom du undrar vart man kunde köpa 1 GB's minneskort? :)
Baf2 Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Skrivet 22 December 2006 Sandisks 1 GB minne som man kan köpa på webhallen kostar 350 om jag inte minns fel :) Får du ngt spel till då? :) Base Pack antar jag eftersom du undrar vart man kunde köpa 1 GB's minneskort? :) japp det är base pack!!! för att jag tror väl inte att dom köper det dyraste. Men spel kanske jag får med vice city stonies
Rekommendera inlägg