Själv har jag VG i svenska, engelska, so förutom geografi, teknik.
Fick VG på alla SO prov förutom geografi, får knappt G där
G i resten men nästan IG i HK och franska. Har nästan de bästa betygen i klassen (14 st)
Själv har jag VG i svenska, engelska, so förutom geografi, teknik.
Fick VG på alla SO prov förutom geografi, får knappt G där
G i resten men nästan IG i HK och franska. Har nästan de bästa betygen i klassen (14 st)
MVG i Engelska, (trä)Slöjd och Bild. G i NO och resten VG:N. Jag blev skitnöjd med mina betyg, men med tanke på att jag inte riktigt ansträngde mig så betyder det kanske att min skola har lite lägre krav än andra skolor. Och det är väl inte bra va? Tänk om jag börjar på Gymnasiet och så är allt way mycket svårare än vad jag hade förväntat mig :unsure:.
↗ till inläggetKraven är inte lika stora på 8:an än 9:an :)MVG i Engelska, (trä)Slöjd och Bild. G i NO och resten VG:N. Jag blev skitnöjd med mina betyg, men med tanke på att jag inte riktigt ansträngde mig så betyder det kanske att min skola har lite lägre krav än andra skolor. Och det är väl inte bra va? Tänk om jag börjar på Gymnasiet och så är allt way mycket svårare än vad jag hade förväntat mig :unsure:.
Om du ens går i 8:an för du är ju 14 år!
Asså jag har inte en anning om vad jag kommer få för betyg i 8an men asså..Musik kommer jag nog få Ig i...
MVG i Engelska(nästan bättre på att prata det än Svenska)
VG i Biologi, Fysik(känns ungefär som det jag borde ha)
VG i Idrott och Hälsa(lägre och jag hade blivit sur)
VG i Matte, Svenska, SO och Teknik(gött)
G i Musik(kunde inte få nåt bättre, jag har klarat allt på högsta möjliga nivå än så länge)
G i Kemi(kan bättre)
G i Hemkunskap(ett VG när h*lvetet fryser till is)
G i Slöjd(kul ämne, men jag är inte jättebra på det)
G i Tyska(OMFG!? hur tusan då? Var beredd på ett IG)
Nöjd med detta som höstbetyg i 8an.
PS. Snygg bild på Gaara du har där LillBerra. :) DS.
G i allt typ
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in