💬
Logga in
Fuska.se

Betyg

25 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vad för betyg fick ni?

jag fick IG i 5 ämnen och resten G..

så j*vla sur, funderar på å aldrig mer gå till skolan.. :angry:

har f*n slitit as hårt med många arbeten det här året och gjort mitt bästa. trodde jag skulle få vg i nått iallafall och resten g men shit........ hade lust å slå sönder nått när jag såg pappret. :evil:

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

VG+ i Engelska, och G i resten.

Nivå 0 · Nykomling

vg i Hemkunskap*, Bild*, Teknik*, Engelska, Geografi, Samhällskunskap och Biologi.

Resten fick jag G i.

Jag är väldigt nöjd över det hela förutom att jag blev sänkt i Matte(som jag är otroligt missnöjd med)

(*=Slutbetyg)

Nivå 0 · Nykomling

Jag får inga betyg eftersom jag går på Gymansiet, jag saknar de trevliga kuverten som man aldrig blir nöjd med.

Nivå 0 · Nykomling

Engelska,svenska,matte,idrott,samhällskunskap= VG+

resten G+

Nivå 0 · Nykomling

MVG I allt när jag i skolan gick... förutom Musik... det fick jag IG i:P^_^

Nivå 0 · Nykomling

VG I GYMPA,SLÖJD OCH KONSTIGT NOG svenska (sorry för caps där innan) resten g och ett i ig i kemi :D

Nivå 0 · Nykomling

Ta're lugnt Mighty Adam. Det är bara vårt första terminsbetyg, du har flera chanser kvar :medieval:

Jag fick VG i Idrott, engelska, spanska och bild.

Resten var G fast enligt min Kemi och Hemkunskapslärare fick jag G+ i deras ämnen.

Nivå 0 · Nykomling

Vg i allt förutom g i språk och matte.

Nivå 0 · Nykomling

MVG i kemi spanska samt matte, resten VG. men man kan typ inte få MVG i några ämnen i vår skola i 8an för lärarna "vill inte sänka betygen så att man blir besviken"... det är fanemej otroligt att de gör så :P men jag skulle fått typ 10 MVG om jag gick i 9an:)

22 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

Jag vart grymmt förvånad när jag öppnade mitt lilla kuvert...

Inga G, bara VG'n samt ett MVG i bild.

Är skitstol och mallig just nu xD

Antar att jag får ett MVG i MaBre när terminen är slut, samt chansar på VG i Svenska...

Nivå 0 · Nykomling

jävligt nöjd med mitt fick VG i engelska och teknik.

resten G

Nivå 0 · Nykomling
Får inte ut några betyg i gymnasiet men jag antar att jag har G i allt förutom idrotten där jag har ett IG (eller i alla fall en IG-varning)
23 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

hopp...

nu känns det som hela världen har bättre betyg än mig.

jag fick inte ett ända vg eller mvg, bara hälften g hälften ig... ingen annan på jorden fick typ ig i nått.. kommmer aldrig komma in på media linjen.. får väll bli jobb på typ GAME lr nått istället :evil: :( <_<

Nivå 0 · Nykomling

Fick VG i allt förutom Idrott, Bild & Musik. :(

Har ju bara 235 poäng, måste f*n skärpa mig under nästa termin!

Nivå 0 · Nykomling

VG i allt utom musik, tyska och fysik. Där fick jag G.

Nivå 0 · Nykomling

VG+ i Engelska

VG i Hemkunskap och Matte

G+ i NO

G i Bild(förståligt), Idrott(inte förståligt!), Tyska(uuhhmm, inte förståligt?trodde jag ahde IG :student: ) Svenska(förståligt), So(WTF?HUR FAAN DÅ!?!?)

jag ska slå ihjäl min gympa lärare och So lärare!

I idrott så e jag ju bara bland de bästa i klassen!

OCh i so så har jag fått Mellan VG och MVG på 4 inlämningar av 5!

Och på den 5te fick jag mellan G och VG

Notera att det som står i texten ovanför bara är tomma hot och inte ett dugg seriösa^^

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

hopp...

nu känns det som hela världen har bättre betyg än mig.

jag fick inte ett ända vg eller mvg, bara hälften g hälften ig... ingen annan på jorden fick typ ig i nått.. kommmer aldrig komma in på media linjen.. får väll bli jobb på typ GAME lr nått istället  :evil:  :(  <_<

Hörru, ta det lugnt. Andas ut. Du går i 8an va? Du har 9an kvar också. Försök inte att satsa så högt, utan börja lugnt med tex att få G i allt, jag är säker på att du klarar det om du bara försöker. Sen när du klarar det målet kan du försöka bygga upp dina betyg. Det klarar du. ;)

30 Dec 2006
Nivå 0 · Nykomling

Shiet. Det var inte illa Zwailon, med tanke på att du har ett helt år kvar i 9an att bli ännu bättre.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in