heartsfighter Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Hej allihopa :D jag kör kingdom hearts och är i "herkules världen" jag har besegrat hunden med tre huvuden. och nu undrar jag vad jag ska göra nu? hades säger ju att hekules borde träna mig men det gör han ju inte haha. herkules säger bara att jag borde träna och inte störa phil. jag har åkt runt i olika världar för att träna och sen åkt tillbaka till herkules världen men det händer ändå inget. Efter att man fick se när hades pratade så var det en skattkista hos phil men man kan inte öppna den är det det man måste göra för att komma vidare? hur kan man då öppna den? Vore tacksam av ett svar! tack på förhand <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 1: besegra "oposite armor" i traverse town för att kunna köra phil cup. 2: skattkistan låses bara upp när man har klarat hercules cup(cup tre, och den låses upp mycket senare i spele). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
heartsfighter Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 1: besegra "oposite armor" i traverse town för att kunna köra phil cup. 2: skattkistan låses bara upp när man har klarat hercules cup(cup tre, och den låses upp mycket senare i spele). Ok tack så mycket :cool: men vad är oposite armor? hur ser dom ut? jag har inte så bra koll haha :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Det är en guard armor fast den har ändrat form lite grann, och den är starkre. Hur den ser ut? Tja, dens mellankropp är uppochner, dens händer och fötter har bytt plats och dens ögon syns. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Du möter Opposite Armor i den andra stadsdelen, jag hoppas att du har Red Trinity och att du krossat planket framför krykklockan uppe på det stora vita huset. Man möter Opposite Armor strax efter det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 man måste ju ha klarat deep jungle för å få red trinity Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 asså du måste gå upp i klocktornet och typ slå på nått och då kommer han fram, du dödar han lätt och sen har jag för mig att du får traverse nycklen. du måste ju såklart ha nycklarna på deep djungel och alice värld. sen kan du börja köra phils cup tror ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst trunks_ Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Du möter Opposite Armor i den andra stadsdelen, jag hoppas att du har Red Trinity och att du krossat planket framför krykklockan uppe på det stora vita huset. Man möter Opposite Armor strax efter det. hnn .. hur gör ni sån meddelande som vissas alltid under kommentarenra och svar :S:S har inte med COF 3 o göra men emdå .. SVARA :P :medieval: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingdomheartsX9 Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Vet nångon hur man kommer till stället där man möter giant ursula :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 du ska gå till skeppet och så ska du trycka på en knapp lr sebastian ska de och då öppnas en port och då ska man simma in och där tror ja hon ska finnas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Och efter det när du fått Mermai Kick finns hon i en grotta där de hårda havsströmmarna finns, men med Mermaid Kick tar du dig in hur lätt som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg