Potatisbil Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Nåt säger mig att scavenger vill bli bannad från forumen -.- antagligen någon 9-åring som tycker det är kul att använda ordet bög... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Nåt säger mig att scavenger vill bli bannad från forumen -.- antagligen någon 9-åring som tycker det är kul att använda ordet bög... han har halft snott ravangers namn(+hans ava)...kanske för att han vill att ravanger ska bli bannad pga.moderator gör misstag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Nåt säger mig att scavenger vill bli bannad från forumen -.- antagligen någon 9-åring som tycker det är kul att använda ordet bög... Ajdå...låter inte bra.... gah...finns lite idioter här och där.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg