jim302 Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 jag behöver jag hjälp installerade ett nytt virus program idag (norton 2006) så stog det att norton hade problem med min brandväg så nu vill jag ha ett tips på en ny bra brandväg (gratis) tack för alla svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 kan ge dig ett mycket bra tips om du har telia som bredband, får man gratis f secure som brandvägg (kallas även telia säker surf) finns även microsofts egen brandvägg du kan använda, finns ofta i datorn från början! :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 mjoo har windows brandväg redan men det är säkrast med 2x :P f secure hur får jag den? hade zone alarm innan >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 mjoo har windows brandväg redan men det är säkrast med 2x :P f secure hur får jag den? hade zone alarm innan >.< om du har telia som bredband är det bara att gå in här: http://www.telia.se/privat/katalog/VisaPro...90&type=PRODUCT P.S. Det står att det kostar men om du går vidare så kommer du till att du får det gratis om du har telia bredband! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 (redigerat) thxorz B) edit pff då ,åste jag juu avinstallera mitt nya antivirusprogram juu >.< Redigerat 22 December 2006 av jim302 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 funkar inte Zone alarm bra då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 idk men sist jag inte gjorde som dom sade så blev allting svart på skärmen och gick inte göra ett skit så efter den gången har jag gjort som varningarna säger >.< förra gången var det typ avast och zone alarm :P så zone alarm är inte min bäste vän men det är den brandvägen som jag tycker är bäst -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Stod det bara att Norton hade problem med brandväggen? Du har väl inte någon annan brandvägg? Kolla om windowsbrandväggen är inaktiverad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 ZoneAlarm compatibility issue -------------------------------------------------------- You may encounter problems using Norton AntiVirus with ZoneAlarm installed on your system. We recommend updating your version of ZoneAlarm or uninstalling it when using Norton AntiVirus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 hade förut 2 brandväggar, bara så du vet det är riktigt dåligt! det går jättelångsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Om du ha router Med brandvägg borde det räcka endå tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jim302 Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 mm har router med brandväg men vill endå ha 2 brandvägar man vett aldrig vad som kan hända annars :P och jag har aldrig märkt att det har gått segt någon gång med 2 branvägar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.