HUHEUEHEUEHUH Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jo jag har börjat om på pokemon crystal så nu ska jag hämta en medecin åt den dära ungen "ledaren" i den stade där Battle Tower finns i jag vet att man ska surfa över till ön men när jag ska hämta HM:Et surf i i ecruetak City eller vad det heter men gubben i dans huset pratar bara en massa skit. Han ger mig alldrig surf jag har gjort likadant som förra gången så vad är fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Är du säker på att du slagit alla de fem Eevee tränarna som står och dansar? Han ger dig bara surf om du slagit dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 slå ut dom och prata med killen i mitten typ så ska det gå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Hehe ett stort misstag av mig. Tack Draghon* jag hade bara klarat 4 st eevee tränarna tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Lycka till i resten av spelet :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 23 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Lycka till i resten av spelet :) Tack Tack.Men jag tycker att dom borde förklara lite bättre vad man skulle göra men min åsikt är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg