OsCaR700 Skrivet 14 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Var rätt kul faktiskt! Fast när jag kom in i lobbyn blev det lite för komplicerat för mig! Kom du inte in eller? rekkomenderas att INTE ha några andra saker gående medans du spelar! prova att checka in "avaible" nere på rutan och checka sedan bort allt förutom "Golem" pga det är lättast att komma in på Golem Wars och man får mest exp och $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Provade Rakion ett tag. Tyckte det blev väldigt enformigt och tråkigt efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OsCaR700 Skrivet 19 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Provade Rakion ett tag. Tyckte det blev väldigt enformigt och tråkigt efter ett tag Enligt mig, så blir alla spel tråkiga/enformiga när man har spelat ett tag, så är det bah xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Provade Rakion ett tag. Tyckte det blev väldigt enformigt och tråkigt efter ett tag inte spel som har mycket variation, det har inte Rakion. Känns som om man gör samma sak precis hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 Blir mycket tråkigt efter ett tag! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.