mr_game Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 (redigerat) Jag har en Xp. När jag ska anlsuta till interner så går det inte ( Modemet är ett Zyxel ett nytt) Men när jag tar min bärbara så går det att ansluta Får samma telefonjack . Vad är för fel? Nätverkskortet? Behöver Hjälp Snälla :cry: Redigerat 23 December 2006 av mr_game Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Du har alltså ingen router emellan. Ipinställningarna är väl rätt inskrivna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 24 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Du har alltså ingen router emellan. Ipinställningarna är väl rätt inskrivna? Nej det har jag inte.Ja Ip är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zato Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag har en Xp. När jag ska anlsuta till interner så går det inte ( Modemet är ett Zyxel ett nytt) Men när jag tar min bärbara så går det att ansluta Får samma telefonjack . Vad är för fel? Nätverkskortet? Behöver Hjälp Snälla :cry: Pröva med att installera om moderkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag har en Xp. När jag ska anlsuta till interner så går det inte ( Modemet är ett Zyxel ett nytt) Men när jag tar min bärbara så går det att ansluta Får samma telefonjack . Vad är för fel? Nätverkskortet? Behöver Hjälp Snälla :cry: instalera om moderkortet?? du måste skoja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Muuu Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 det är väll antagligen fel på nätverkskortet då, annars kanske det är en sladd som är dålig emllan modemet occh datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.