JagVillHetaSims Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 (redigerat) Teen Wooho för djurliv -------------------------- Hur gör man för att få in fusket Teen Wooho för djurliv? Jag har laddat hem det,så jag behöver inte veta vart man laddar hem det. Jag vill bara veta hur man gör för att få in det. Jag försökte på samma sätt som jag gör med downloads,men det funkade inte. Redigerat 23 December 2006 av JagVillHetaSims Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Teen Wooho = ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 (redigerat) Emh... för det första så kan man ju undra varför du vill att tonåringarna skall kunna ha sex... Gör man inte som man gör med vanliga downloads ? Edit: Såg att det inte funkade >.< Prova att fråga på ett simsforum. Redigerat 23 December 2006 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg