E man mobbad om ma gillar pokémon när man e 12 år?? :unsure: :huh:
Om Man E 12 År O Gillar Pokémon E De Mobbat Då?
NEJ!
Jag är 14 och har alltid gillat pokémon, Hotshot är 15.
EDIT:Om du springer runt och säger POKEMON till CS och WoW spelare...
Absolut inte, har flera nördar som spelar typ 5 timmar pokemon per dag och börjar gråta dom dom inte har batterier till game boyet som är 12 år asså :P själv kör jag bara ibland då jag inte har något annat för mig....
jag gillar dom än :)
Inte om man gillar spelet,
Det är ju ett av dom bästa spelen som finns!
:)
dock tycker jag att det är lite mobbat om man även har korten och tittar på tv-serien (som suger hårt)
Man är inte mobbad om man har korten,VM är 3 "grupper".En för yngre är 11,en för 11-14 och en för 15+..
Nej. Fick mitt första spel förra året. Nu har jag 7 st.
Det är jävligt mobbat :/ haha nej, alla har ju olika intressen jag menar det finns ju 16 åringar som samlar på dockor är det mobbat? NEJ!
jag tycker inte det, jag spelade det tills ja var 13, nu tycker jag att det är tråckigt, men jag spelar andra spel. Prata bara inte med dinna klasskompisar om det! :cool:
Varför skulle det vara mobbat att gilla Pokemon :wacko:
men jag har slutat titta på serien... >.<
Man är inte mobbad för att man spelar spelen. Tycker det verkar konstigt att man blir mobbad vid tolvårsåldern för man gillar pokemon. Tycker att det är den åldern som tv-serien och samlarkorten öär tiktade åt.
Haha, nejdå. Alla seriösa spelare är oftast 15-22 år gamla. När mästerskapen spelades i USA så var det killar i 30 års åldern med som var med. pokemon.com
Tror du kan hitta spelarna där.
Man får väl ha sina egna intressen...
Jag gillar pokémon. xD
jag gillade pokemon, men inte lika mycker nu
Pokémon-spelen äger ju!
↗ till inläggetee....ja lite men du ska inte vara rädd för att brättadet var stolt :PE man mobbad om ma gillar pokémon när man e 12 år?? :unsure: :huh:
Jag rekomenderar dig att gå in på serebiis forum. Där kan du fråga hur gamla dom är :P
serebii.net