lolley Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 för det första har jag fastnat.. jag är lukas som liten, har klättrat över stängslet men kommer INTE förbi vakten fast jag smyger längs lastbilen. finns det något fusk att komma förbi? för jag har klarat det innan, det var bara det jag hade inte autosaven på.. typiskt! och sen har jag sett att man kan trycka in en kod för att låsa upp alla levlarna? jag förstår inte riktigt hur jag ska göra? var ska jag trycka in koden o.s.v? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Kanske finns nåt fusk här: http://www.fuska.se/spel/pc/fahrenheit-s5070.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lolley Skrivet 26 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Okej.. jag har kollat där förut, men jag vet inte vart jag ska skriva in koden? är det verkligen ingen som vet hur jag ska göra med den koden på fahrenheit? var ska man skriva in fuskkoden? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.