Poke_Davve Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Det går as segt för att komma till jirachi jag har väntat typ 1,5 år och den står bara på 20 <_< Kan jag inte på den och gå snabbare? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Vad babblar du om ? Fråga Agiyr om du behöver hjälp med något annars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Snackar du om Mossdeep Space Center? Inget är sant att dom åker till månen eller vad dom nu gör när dom når 100 och hitta Jirachi. ALLT ÄR FALSKT om du har läst det på internet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Det går as segt för att komma till jirachi jag har väntat typ 1,5 år och den står bara på 20 <_< Kan jag inte på den och gå snabbare? :unsure: En fråga... blev du bara medlem här på fuska.se för att ställa den här frågan? Det är falskt som Carttie säger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JYL Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Man får jirachi med någon ticket tror jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg