NossLoad Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Bild : Xbox_Master Hur gör man sådan text? Försökt skapa ämnet 2 ggr nu men funkar inte! :S weird? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag förstår riktigt inte din fråga. Vill du veta vad teckensnittet heter? Visitor isåfall ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 25 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Jag förstår riktigt inte din fråga. Vill du veta vad teckensnittet heter? Visitor isåfall ;). Jag vill veta hur man gör en sån där fin rand runt. Kan någon skicka Fonten till [email protected] tack? Vore jätte snällt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 http://www.dafont.com/visitor.font Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Hur gör man en sån där fin kant med svart runt bokstäverna då? Vill veta hur man gör så att texten ser PRECIS ut sådär som på bilden. Jag fixade det på min Hitman ava men fix använd pencil runt skiten och det ser ut som 17! Så nu kan ni berätta hur man faktiskt gör, tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ladda ner fonten från Zimens länk. Skriv vad du vill i PS med den. Högerklicka, Blending Options, Stroke. 1 px svart outside. Ha inte för stor size på själva texten bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Tackar!!! Vilken storlek, ungefär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 10 i size. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.