cola Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 vilket är det bästa programet när man ska lägga in film på sitt psp och vilka insälningar ska man använd? tacksamm för svar ! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag använder Psp video 9. Funkar ganska bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 var får man det? (har ej trådlöst intenet) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 du laddar ner de på www.pspvideo9.com o du behöver inte trådlöst internet för de för du har de på datan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Izy Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 jag la in ett prison break avsnitt i psp:n med det programmet fast det tog typ en timma lr nått att få det på minneskortet o det tog typ tre gånger så mycket minne än det skulle och för mej fungera det ba en gång o sen så kan jag inte lägga in någon mer film på minneskortet fast jag har mycket minne kvar. vet någon varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paranoxx Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 ja när du konverterar får du välja kvalitet och massa sånt du kan ta typ den näst lägsta har för mej ja brukar ta den som är näst längst upp i rutan . då får du den till typ 1/3 av va den va från början o ändå är de bra kvalitet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Robin1350 Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Du ska använda 3GP CONVERTER det funkar! Den gör filerna i ett annat format som går in i PSP:N :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg