Enrico1 Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 kan nån vara vänlig och hjälpa mig med xbox live, jag har ett xbox 360 prenium och anväder just nu kabeln som med följer men jag kommer inte in på live. snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Kolla IP-adressen. Skriv antingen in den för hand (vilket är typ omöjligt) eller: * Stäng av 360:t + Bredbandsmodemet * Sätt i nätvärkskabeln i 360 samt Bredbandsmodem * Slå på modemet samt XBox 360:n (modemet först) * Logga in på ett konto med Live (eller skapa ett nytt konto) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 kanske skulle vara lättare om du sa va det var för fel..? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.