Gäst data-typen Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Jag fick AR till julklapp. Nu kan jag välja alla saker i acww. Vad vill ni ha? Pengar, nån viss möbel eller sälsynta mario-saker, altt är möjligt. min stad och fc finns i signaturen så det är bra att adda mej. skriv vad ni vill ha och er fc och om ni kommer till mej eller jag kommedr till er stad. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) kan du fixa en wide-screen TV till mig? och 6000000 bells (lr är det för mycket)? Redigerat 1 Januari 2007 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Kan du fixa en Widescreen till mig med, och pengar som kan täcka mitt lån på mitt hus, jag har bara förstorat det en gång. PS. Är Lil' bro's hat ovanlig? (det är luigis mössa). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 ok jag ska fixa bäställningarna. jag har 2 lil bro hattar. kom i affären 2 dar i rad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) kan du ge mig mina beställda saker imorgon? skicka pm när du kan Redigerat 1 Januari 2007 av Ray2704 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag vill ha en Mummy shirt med. Som jag kan ge till Cheif. Men jag har en router, men jag måste fixa en sak, så jag kan använda wi-fi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poparen Skrivet 19 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2007 jag vill ha kiddie saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg