ThePunisher Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Tjenamors allesammans. Jag har tänkt att köpa splinter cell: Double agent för pengarna jag fick i julklapp, men innan jag slänger ut massa pengar för det så vill jag veta om det är bra? Vad tycker ni? Jag tycker att dom andra splinter cell spelen har varit väldans bra, men man vet ju alldrig :P Är det värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzdo Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 aa det är bra man jobbar för två olika gäng nu JBA och det vanliga riktigt bra lite jobbigt ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Riktigt bra story och ett Jätte bra online läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Du BÖR INTE köopa det om du inte har ett bra system(Som x1950 512 mb ) Eftersom Ubisoft har lyckats göra ett spel som över 85 % inte kan spela , det är nåt fel, som gör att man behöver ett jäkligt bra grafikkort. Undra inte om det kommer fel som t.ex **MUST CHECK** det finns flera tusen personer med exakt samma problem som du. Men annars så rekommenderar jag det starkt, storyn är bra och snygg grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzdo Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 jag kunde spela det bra med mitt trimmade msi 6600 GT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 11 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jo jag har en tilräkligt bra dator jo ;) Köpte spelet för ett tag sedan nu, det var defenitift värt att köpa =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 nej jag hatar det spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Skulle inte rekomendera att köpa det eftersom att det i stort sätt är en direkt konvertering från konsoll till PC. Detta innebär att kontrollerna är helkassa, det är dåligt optimerat och kameravinklarna kan tyckas lite skumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.