rike_90 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Hej Jag Undrar var Headshoot ljuden och sånt skall ligga, om man vill ha dem på serven!!! :rolleyes: Jag är TACKSAM till den som kan hjälpa mig!!! :rolleyes: Erik=Limp Wrist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:zwat: Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Kanske här men du får ta byta till din adress C:\Program\Steam\SteamApps\Your hotmail adress\counter-strike\cstrike\sound\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kh31d4r Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 eller så laddar man hem adminmod? då finns dessutom chansen att det funkar;) den katalogen innehåller sounds till spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 24 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2004 ska man ha ljud till sin server tror jag att man måste ha adminmod.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rike_90 Skrivet 29 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2004 Jaha var lägger man ljuden om man har Adminmod da??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2004 man måste inte alls vara adminmod man måste ha AMX program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.