Gäst darklord Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 nån mer som har det jag har klarat 30% nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Jag har det inte men har en fråga. Är det bra? Är grafiken bra? Jag har hört en massa dålig kritik om det men håller det måtten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag har det inte men ska nog köpa det någon gång... har ett presentkort på 600 kr och det blir Red Steel eller så vänta jag till MP3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag har det, o tycker det är kul.Grafiken är väll halv kass, men det är kul.Även jag hörde massa dålig kritik, men jag köpte det iallafall, o det är inget jag ångrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
steel Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 jag spelar star wars republic commando och då är mitt namn {MotR}steel{EurPvt} Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 jag spelar star wars republic commando och då är mitt namn {MotR}steel{EurPvt} Jahopp? Det var ju extremt spännande.. exakt vad har det med den här tråden att göra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 (redigerat) Jag köpte Red Steel. Min recension av det finns här Redigerat 12 Januari 2007 av Kabby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mammajackan Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Är red steel kul? funderar på att köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 mammajackan: Läs min recension, finns i inlägget över dig ;) Men RS är medelmåttigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebabmannen Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Håller inte md Kabby, det är hel måttigt.Tycker jag iaf.Har klarat 82% nu , och tycker det fortfarande är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst darklord Skrivet 17 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2007 har klarat ut det det var lite för lite att göra halv kul men multin är ju kul spö polare hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.