xdelina Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Vad är det? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) när jag var på EB games för en månad sem så frågade jag. jag: vad är den där download knappen brevid chatten i DS. han: det är för framtida bruk, vid många spel afärer kommer nintendo att sätta upp sändare som är koppplade till hårddiskar. så du ska kunnna komma hit med ditt DS och trycka på download och så ska ditt DS kunna hitta sändaren och ladda hem saker ifrån hårddisken. jag vet inte om just vi kommer få en sändare. men om vi får det skulle du tex kunna sitta här utanför på caféet och ladda hem. men om du ska göra det så måste du änen ha något sorts memory stick. jag: men om ni får, när kommer det?? han: ingen arning, jag vet inte mer än vad jag sa nu innan. jag: okej, så tar jag det här game cardet och det här DS spelet och så ses vi nån gång han: 459 kr jag: tack Redigerat 27 December 2006 av schneak Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 han kan inte vart klar i huvudet :S DS download play är så att man kan spela på vissa spel ( de som det står DS download play på) utan att båda har spelet... alltså att bara en har spelet och så trycker han/hon på multiplayer menyn i huvudmenyn och sedan trycker den andre på DS download play och sedan så kan man spela :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 det som han sa var sant! det finns ds download station där du kan ladda ner demos via ds download play Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 han kan inte vart klar i huvudet :S DS download play är så att man kan spela på vissa spel ( de som det står DS download play på) utan att båda har spelet... alltså att bara en har spelet och så trycker han/hon på multiplayer menyn i huvudmenyn och sedan trycker den andre på DS download play och sedan så kan man spela :D nu ska jag ge dig ett jävligt bra tips din lilla idiot: tänk först, skriv sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 men jag visste inte att det fanns ställen där man kunde ladda ner demos!, jag trodde bara att det var till för att spela! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst schneak Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 okii ^^. nu fick jag en tillsägelse... lol. draghon kan nog inte läsa min signatur...... när jag tycker där så fuckar mitt DS upp sig. när exakt ska man trycka där? :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 om du ska köra mot någon annan trådlöst, alltså som med kabel på t.ex. Gameboy Color... :) så om du inte har någon kompis lr syskon som har NDS är det helt onödigt :P förutom om man nu kunde ladda ner demos genom det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ray2704 Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 DS download play är för vissa spel som stöder flerspelande med bara ett spel, t.ex. mkds. bra när man har en kompis med ett ds och man själv har en men bara ett spel. (har testat detta med min kompis en gång) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Jag kör det med mina två brorsor hela tiden, också med mina kusiner, vi brukar träffa dem ganska ofta :) bl.a. ska vi till dem idag :P kommer nog bli en hel del NSMB och MKDS :) Redigerat 31 December 2006 av lizem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 På McDonalds kan man använda det.. Där finns det även gratis Wi-Fi xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Denna ikon finns på baksidan av spel-"lådan" om du kan köra download play. :lol: http://www.nintendo.com/consumer/systems/d.../single_pak.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg