Hoppa till innehåll

Nintendo Ds Download Play

xdelina

Rekommendera inlägg

Gäst schneak

när jag var på EB games för en månad sem så frågade jag.

jag: vad är den där download knappen brevid chatten i DS.

han: det är för framtida bruk, vid många spel afärer kommer nintendo att sätta upp sändare som är koppplade till hårddiskar. så du ska kunnna komma hit med ditt DS och trycka på download och så ska ditt DS kunna hitta sändaren och ladda hem saker ifrån hårddisken. jag vet inte om just vi kommer få en sändare. men om vi får det skulle du tex kunna sitta här utanför på caféet och ladda hem. men om du ska göra det så måste du änen ha något sorts memory stick.

jag: men om ni får, när kommer det??

han: ingen arning, jag vet inte mer än vad jag sa nu innan.

jag: okej, så tar jag det här game cardet och det här DS spelet och så ses vi nån gång

han: 459 kr

jag: tack

Redigerat av schneak
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

han kan inte vart klar i huvudet :S DS download play är så att man kan spela på vissa spel ( de som det står DS download play på) utan att båda har spelet... alltså att bara en har spelet och så trycker han/hon på multiplayer menyn i huvudmenyn och sedan trycker den andre på DS download play och sedan så kan man spela :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst schneak

han kan inte vart klar i huvudet :S DS download play är så att man kan spela på vissa spel ( de som det står DS download play på) utan att båda har spelet... alltså att bara en har spelet och så trycker han/hon på multiplayer menyn i huvudmenyn och sedan trycker den andre på DS download play och sedan så kan man spela :D

nu ska jag ge dig ett jävligt bra tips din lilla idiot: tänk först, skriv sen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst schneak

okii ^^.

nu fick jag en tillsägelse... lol. draghon kan nog inte läsa min signatur......

när jag tycker där så fuckar mitt DS upp sig. när exakt ska man trycka där? :s

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

om du ska köra mot någon annan trådlöst, alltså som med kabel på t.ex. Gameboy Color... :) så om du inte har någon kompis lr syskon som har NDS är det helt onödigt :P förutom om man nu kunde ladda ner demos genom det...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...