Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag skulle rekommendera DS Lite, en vit helst ^^. Om du inte är skillad och köper en enamel navy o.O Iaf, det finns en j*vla hög med spel till DS, speciellt om du räknar med alla härliga GBA-klassiker som Golden Sun, Final Fantasy etc. Men om vi håller oss till DS så finns det också en massa bra. Exempel: Metroid Prime Hunters, varning för ömma händer bara ^^ New Super Mario Bros. Jag gillar det inte, men så är jag ju speciell. Castlevania Dawn of Sorrow (Portrait of Ruin kommer i mars och det ska vara ungefär lika bra) Spel som jag inte har spelat men som ska vara bra: FF III Children of mana etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 et t måste till ds är yoshi island ds =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 OK , min syster har ett ds hon fick New super mario bros på julafton , jag har varvat det..Castlevania verkar ju vara så dålig grafik..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Det är dålig grafik på alla DS spel. Köp en psp istället :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wico Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Slösa bort pengarna här på fuska.se så. Menar alltså köp upp dina pengar på fuska mynt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Det är dålig grafik på alla DS spel. Köp en psp istället :) är inte det typ ute..? JA menar inte så många som har det osv..finns det bra spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Det finns många bra spel till DS gå in på gamereactor.se och läs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Ja menar te PsP.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Det är dålig grafik på alla DS spel. Köp en psp istället :) Grafiken spelar ingen roll om spelen är roliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Håller med Razec, köp en PSP istället för DS! Det sägs att när PS3 kommer ut kommer det finnas massor av saker man kan göra mellan dessa två konsoler! Jag skulle köpt/sparat till antingen ett Wii, Xbox 360 eller PS3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Spara lite till Wii eller köp kläder. Det skulle jag ha gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag har råd med Wii men har inte tillräckligt med utrymme hemma dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.