Addeboi Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag har en warlock på lvl 24, själv upplever jag den bra men vissa sägar att locks e typ den sämsta, så nu vill jag veta är den bra och vad är den bra på skriv gärna mkt bra om de passar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jag har en warlock på lvl 24, själv upplever jag den bra men vissa sägar att locks e typ den sämsta, så nu vill jag veta är den bra och vad är den bra på skriv gärna mkt bra om de passar Enligt dem flesta så tycker folk att warlock är bäst på PvP. Bra vid gruppspel och det är flera grupper/raids som vill ha dem med sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Nu är jag glad :D:D:D:D Thx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) Warlock är just nu spelets farligaste PvP klass (tillsammans med Hunter) och har många roller i raids. Warlocks kan göra Healthstones och dela ut till folk, göra en Soulstone och placera på en person i gruppen så att han återupplivas efter döden, summona folk till sig med hjälp av två andra, tanka(!) med Demonology spec och bra gear, med mera. Redigerat 27 December 2006 av Snake Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Warlock är just nu spelets farligaste PvP klass (tillsammans med Hunter) och har många roller i raids. Warlocks kan göra Healthstones och dela ut till folk, göra en Soulstone och placera på en person i gruppen så att han återupplivas efter döden, summona folk till sig med hjälp av två andra, tanka(!) med Demonology spec och bra gear, med mera. Igentligen så är det typ Fel Guard som har gjort att warlocks är farliga :P Dem tål otroligt mycket och har bra dps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 blir dom inte bra om man satsar på destructionspecc Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jodå, destruction ger dig mycket skada med Fire spells (och Ruin gör så att alla critts skadar 100% mer), och Shadowfury är riktigt bra. Fast för leveling föreslår jag Affliction, då behöver du inte dricka mellan fighter, och på 40 får du Dark Pact som drainar mana från din pet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 en lv'ande lock ska ju specca demonology för grinding för, för grinding ska man ha sin void och grinda, tror mig jag lv'a upp från lv 12 till 16 på 1 dags spelande med grinding med min void i demonology :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Warlocks är bra på både PVE och PVP (beroende på talent specc). Destruction och demonology är mer för PVP än PVE (Player versus environment) och affliction är mer PVE solo. :) Så som warlocks är nu så är de knappast dåliga... //potatisbil Redigerat 28 December 2006 av Potatisbil Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 warlock är väl inte sämre eller bättre på något sätt, det beror ju på spelaren själv, om man sätter talents på bra saker o.s.v. Lycka till med din lock :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snookis Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Enligt mej(som spelar hunter)är warlock det största hotet när jag kör pvp. Även om jag får in mina silencing shot och viper sting så räcker det inte när warlockarna får in sina j*vla dots och fear. Allt vad jag har att säga :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Addeboi Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 är ju bara lvl 25 så är de här bra för 25 http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...510000000000000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg